دستورالعمل بارگذاری

کد مطلب:  90
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

دستورالعمل بارگذاری

 

بارگذاری محتوا هم اصولی دارد!بارگذاری محتوا هم اصولی دارد!بسیاری از افراد ممکن است نوشتن مطلب برای وب سایت را با نوشتن یک مقاله دانشگاهی اشتباه بگیرند. خیلی از آن‌ها احتمالا بدون پیروی از اصول سئو و ساختار منظم تنها یک کوه کلمات را با شکلی نامنظم جمع‌آوری کرده و در وب سایت خود می‌ریزند، به این علت که بارگذاری محتوا در وب سایت را بلد نیستند. برخلاف دیگر حوزه‌ها، بارگذاری محتوا در وب سایت تقریباً بیش از دو دهه قدمت ندارد و از این رو بسیاری از اصول همواره در حال تغییر و تکمیل شدن هستند. با این حال موارد بسیاری هستند که باید در هنگام تولید محتوا و بارگذاری محتوا در وب سایت به آن‌ها توجه شود.
ویدئوی زیر به طور خلاصه قالب استاندارد بارگذاری محتوا را نشان می‌دهد که البته برای توضیحات بیشتر و تکمیلی، مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد:




در این مقاله بر آن هستیم که تعدادی از مهم‌ترین اصول و ساختارها را هنگام بارگذاری محتوا در وب سایت بیان کنیم. این اصول شامل قالب بندی محتوا، تیترها، نکات نگراش و در نهایت اصول سئو خواهند بود. نکات بارگذاری محتوا که در این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد مربوط به نوشتن عنوان مناسب برای محتوا، تیترنویسی هوشمندانه، مقدمه‌ی مناسب، اندازه‌ی جملات، اندازه‌ی پاراگراف‌ها، تصویر جذاب، لیست‌ها، داستان قاب، پایان مناسب و دعوت به نظر دادن می‌شود.برای رفتن به هر بخش می‌توانید روی آن کیک کنید

اصول نگارش

1- 
انتخاب عنوان
2- 
تیترها
3- 
مقدمه
4- 
اندازه جملات
5- 
اندازه پاراگراف
6- 
استفاده از لیست‌ها
7- 
پایان


نوشتن یک مطلب عالی برای وبلاگ همیشه چندان آسان نیست. یکی از مهم‌ترین مواردی که همه‌ی ما می‌توانیم درباره‌ی آن همنظر باشیم این است که نوشتن اغلب اوقات خسته‌کننده است. با این حال برخی از افراد نگارش مقاله را دوست‌داشتنی اما برای بعضی دیگر این موضوع همچون یک کابوس به نظر آید. در هر حال موضوع مقاله هرچه که باشد، در آخر محتوای تولید شده‌ی ما از کلمات بی‌شماری تشکیل شده که در جملات و پاراگراف‌ها تقسیم شده‌اند. ممکن است مقاله‌ی ما به دل برخی بنشیند و برای برخی چندان جالب به نظر نرسد اما در هر حال باید در این مورد قدم برداشت و مطلبی درون وب سایت بارگذاری کرد.
تولید محتوا برای وب سایت یکی از مهم‌ترین عناصر برای به دست آوردن مخاطبین برای خدمت و یا محصول کسب و کار ما است. غفلت از این موضوع می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در روند رشد کسب و کار ما داشته باشد. برای بدست آوردن مخاطبین تولید محتوا می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها باشد چرا که از این طریق می‌توان ارتباط بهتری را با افراد برقرار کرد.
در قدم اول بهترین کار این است که نویسنده‌ی مطلب در آغاز تصویری کلی از آنچه که می‌خواهد بنویسد داشته باشد. داشتن چشم‌اندازی واضح از نتیجه‌ی پایانی مورد انتظار از مقاله به تولیدکننده‌ی محتوا کمک می‌کند تمامی قدم‌ها را برای رسیدن به آن هدف بهتر و منظم‌تر بردارد. با این حال در هنگام نوشتن بهتر است که بگذارید کلمات و جملات خود به صورت طبیعی نوشته شوند و خود را درون محدودیت‌های غیرضروری مختلف قرار ندهید.

در ادامه قصد داریم اصول اساسی و نکاتی را به شما معرفی کنیم که برای بارگذاری محتوا در وب سایت باید از آن تبعیت کنید. با رعایت این اصول می‌توانید مقاله‌ای جذاب داشته باشید که به دلیل ساختار منظم خود خواننده را خسته نکرده و افراد با خواندن آن می‌توانند لذت یادگیری را به بهترین شکل تجربه کنند. موضوعات بسیار زیادی در به دست آوردن مخاطب برای محتوای تولید شده و نگه‌داشتن توجه آن‌ها می‌تواند مورد نظر قرار گیرد. شما با رعایت اصول نگارش مختلف (همچون انتخاب تیتر مناسب، قالب‌بندی صحیح محتوا و…) شانس بیشتری را در جلب توجه افراد و به دست آوردنمخاطبین خواهید داشت