حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در مرکز سامد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی درخواستهای مردمی بود.
به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان روز دوشنبه 4 تیر ماه با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماسهای مردمی بود.
علی سهرابی بیدار اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱در راستای ارتباط بیواسطه مردم و دستگاههای اجرایی است که مردم میتوانند سوالات، ایدهها، پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای خود را از این طریق مطرح کنند.
وی با اشاره به ثبت نظرات و درخواستهای مطرح شده، عنوان کرد: تمامی درخواستهای مردمی ثبت و کد پیگیری ارائه شد و راهنماییهای لازم نیز صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مردم میتوانند از طریق کد دریافتی درخواست و اقدامات انجام شده در آن زمینه را پیگیری کنند، گفت: مردم میتوانند از طریق سامانه سامد بدون مراجعه به ادارات درخواستها و مطالبات خود را پیگیری کنند.