کد خبر : 3784 تاریخ : 1403/4/4 گروه خبری : ستاد |
|
حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در مرکز سامد |
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی درخواستهای مردمی بود. |
به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان روز دوشنبه 4 تیر ماه با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماسهای مردمی بود. علی سهرابی بیدار اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ در راستای ارتباط بیواسطه مردم و دستگاههای اجرایی است که مردم میتوانند سوالات، ایدهها، پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای خود را از این طریق مطرح کنند. وی با اشاره به ثبت نظرات و درخواستهای مطرح شده، عنوان کرد: تمامی درخواستهای مردمی ثبت و کد پیگیری ارائه شد و راهنماییهای لازم نیز صورت گرفت. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مردم میتوانند از طریق کد دریافتی درخواست و اقدامات انجام شده در آن زمینه را پیگیری کنند، گفت: مردم میتوانند از طریق سامانه سامد بدون مراجعه به ادارات درخواستها و مطالبات خود را پیگیری کنند.
|
لینک | |
https://edch.ir/Press/ShowNews/3784 |