به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان روز دوشنبه 4 تیر ماه با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تماسهای مردمی بود.
علی سهرابی بیدار اظهار کرد: سامانه تلفنی ۱۱۱ در راستای ارتباط بیواسطه مردم و دستگاههای اجرایی است که مردم میتوانند سوالات، ایدهها، پیشنهادات، انتقادات و درخواستهای خود را از این طریق مطرح کنند.
وی با اشاره به ثبت نظرات و درخواستهای مطرح شده، عنوان کرد: تمامی درخواستهای مردمی ثبت و کد پیگیری ارائه شد و راهنماییهای لازم نیز صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه مردم میتوانند از طریق کد دریافتی درخواست و اقدامات انجام شده در آن زمینه را پیگیری کنند، گفت: مردم میتوانند از طریق سامانه سامد بدون مراجعه به ادارات درخواستها و مطالبات خود را پیگیری کنند.