به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در دیدار با امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به پیک بار تابستان اظهار کرد: در سال گذشته تجربه خوبی در عبور از پیک بار تابستان انجام شد و با هماهنگی و با برنامه بدون اعمال مدیریت بار در مراکز جمعیتی استان در شهرها و روستاها پیش رفتیم و تامین برق به خوبی انجام شد.
وی با بیان اینکه ماموریت ما در شرکت توزیع برق استان همدان، توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکین است گفت: در این راستا در کنار کارهای جاری، بر چهار محور تمرکز کردیم که این محورها میتواند ما را در توزیع برق مطمئن کمک کند؛ محور اول هوشمندسازی است که ما هم به سمت هوشمندسازی مشترکین میرویم، هم قرائت کنتورها که در صورت مدیریت بار قطع و وصل آن از راه دور انجام میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه محور دوم افزایش قابلیت اطمینان شبکه است، ادامه داد: سومین محور افزایش بهرهوری و چهارمین محور مشتری مداری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشتریان است.
وی با بیان اینکه مهمترین بستر ما اپلیکیشن «برق من» است، ادامه داد: بستر دیگر ما برای ارتباط مستمر و دوسویه با مشترکین مرکز 121 است.
سهرابی بیدار ابراز کرد: 91 درصد مردم همدان در سال گذشته الگوی مصرف را رعایت کردند و 52 درصد از این مشترکین مشمول پاداش رعایت الگوی مصرف شدند.
وی با بیان اینکه ارتباط با مردم همیشه نتیجهبخش است، گفت: امیدواریم امسال نیز با همکاری مردم بتوانیم از پیک بار تابستان عبور کنیم و با برنامههای پیشبینی شده قدمهای بلندتری در راستای ایجاد رضایت مردم برداریم.
حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان اسدآباد نیز در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه توزیع برق استان و شهرستان عنوان کرد: استان همدان در زمینه صرفهجویی میتواند پیشرو باشد.
وی گفت: مشکل 214 روستا در استان حل شد؛ از این تعداد سهمیه اسدآباد 32 روستا است که سال گذشته مشکلات برق آنها رفع شد.
انتهای پیام/