به گزارش روابط عمومی توزیع برق شهرستان کبودراهنگ، علی سهرابی بیدار در دیدار با کارکنان مدیریت توزیع برق کبودراهنگ بر لزوم تحقق شعار سال تاکید و اظهار کرد: هدف اصلی ما تامین برق مطمئن و پایدار برای مردم و همه مشترکان است و برای تحقق این هدف چند محور اصلی مشخص شده است که یکی از این محورها، هوشمندسازی شبکه توزیع است.
وی با اشاره به خدمترسانی بیوقفه کارکنان شرکت برق در تأمین آب شرب مردم شهرستان همدان افزود: با توجه به حساسیت بالای طرح تامین آب شرب شهر همدان در سال گذشته، طی اقدامی جهادی و با حضور بیش از 30 اکیپ عملیاتی نسبت به اصلاح و تعمیر 23 کیلومتر از خطوط تغذیهکننده ایستگاه پمپاژ آب و طرح آبرسانی در خط 20 کیلوولت سرایجوق اقدام شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان دیگر محورهای مهم از ماموریت شرکت توزیع برق را افزایش بهره وری، قابلیت اطمینان شبکه، مشتری مداری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشترکین عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بزرگترین بستر ارتباط با مشتریان اپلیکیشن «برق من» و مرکز ارتباط اتفاقات و عملیات 121 است، گفت: حوزه بهرهبرداری شرکت با بررسی درخواستهای مردم به ویژه در زمینه خاموشی، سرویس روشنایی معابر و همچنین سرقت سیم مسی همواره در اسرع وقت اقدام و به درخواستهای مردمی در حوزههای مختلف پاسخ میدهد.
وی با بیان اینکه سال گذشته با موفقیت پیک بار تابستان را پشت سر گذاشتیم، افزود: امید است امسال نیز شاهد توفیقات بیشتر از سال قبل باشیم و بتوانیم با مدیریت صحیح بار در تمام بخشها با موفقیت از پیک بار سال 1402 نیز عبور کنیم.
*وجود 47183 مشترک برق در کبودراهنگ
مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه گزارشی از عملکرد این مدیریت ارائه و اظهار کرد: شهرستان کبودراهنگ از لحاظ وسعت بزرگترین شهرستان در استان همدان است که طول شبکه فشار متوسط آن یک هزار و 482 کیلومتر، شبکه فشار ضعیف شهرستان 642 کیلومتر و تعداد مشترکین شهرستان 47 هزارو 183 اشتراک است که با 29 فیدر فشار متوسط هوایی از 4 پست فوق توزیع تغذیه میشود و مصرف همزمان پیک شهرستان 61 مگاوات است.
علی همدانی با بیان اینکه در شهرستان کبودراهنگ روستای بدون برق وجود ندارد،گفت: تاکنون برای تعمیرات و نگهداری شبکه موجود 31 میلیارد ریال هزینه شده و در بحث اجرای طرحهای کاهش تلفات که از اهداف اولویتدار شرکت است 18 میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته در بحث وصول مطالبات توانستیم رتبه نخست در بین واحدهای اجرایی شرکتهای توزیع استان را کسب کنیم، افزود: همچنین موفق شدیم میانگین زمان نصب کنتور انشعاب برق را به 5 تا 7 روز کاری کاهش دهیم.
انتهای پیام/