به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار اظهار کرد: اولین مانور وصول مطالبات هزینههای برق مصرفی از مشترکین و دستگاههای اجرایی بدهکار همزمان با سراسر کشور به مدت دو روز در استان همدان برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مانور در روزهای 24 و 25 فروردین ماه اجرا شد، گفت: در راستای برگزاری این مانور با تحلیل دادههای مطالبات سررسید شده، مشترکین هدف در هر منطقه مشخص شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به ارسال پیامک و تماس تلفنی با مشترکین بدهکار گفت: در این خصوص علاوه بر مکاتبه با نهادهای دولتی و مشترکین بدهکار، هماهنگیهای لازم نیز صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در این مانور مشترکین بدهکاری که تعهدات خود را انجام ندادهاند مورد توجه قرار گرفته است، افزود: مانده بدهی مشترکین استان همدان تا پایان سال 1400 بیش از 110 میلیارد تومان است.
سهرابیبیدار یادآور شد: تمام ظرفیتهای شرکت در قالب 140 اکیپ اجرایی، 40 اکیپ پیمانکاری و 60 اکیپ به صورت تماس تلفنی در قالب 360 نفر نیروی انسانی همراه با 130 دستگاه خودرو در سطح استان در این مانور بکارگیری شده است.
وی در ادامه با تأکید بر پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی توسط مشترکین عنوان کرد: این امر ما را در ارائه مطلوب خدمات به مشترکین یاری میدهد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به راهاندازی اپلیکیشن «برق من» برای دسترسی راحت مشترکین برق به خدمات این شرکت و پرداخت هزینههای برق گفت: در راستای توسعه فرهنگ بهرهگیری از خدمات غیرحضوری، این شرکت در قالب اپلیکیشن «برق من» اقدام به برگزاری مسابقه نصب اپلیکیشن با تخصیص یک میلیارد ریال هدیه به 200 نفر کرده است.
وی ادامه داد: هر شب برندگان این مسابقه، دو نفر به قید قرعه اعلام میشوند که به هر یک از آنان کارت هدیه 500 هزار تومانی پرداخت میشود که تاکنون طی 11 مرحله قرعهکشی به 22 نفر از برندگان در مجموع 11 میلیون تومان پرداخت شده است.
انتهای پیام/