بیانیه سطح خدمت
کد مطلب:  312
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
توضیحات
منتشر شده در چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1395 16:44
نوشته شده توسط مدیر سایت
بازدید: 368
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت توزیع برق استان همدان را به اطلاع میرساند:
1- تارنمای شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "ثبت نظر و پیشنهاد و ثبت شکایات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های روابط عمومی و بازرسی و شکایات سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
2- برای ارتباط با واحدهای بازرسی و روابط عمومی به ترتیب از گزینه ثبت شکایات و ثبت نظر و پیشنهاد استفاده نمایید.
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- تارنمای شرکت توزیع نیروی برق استان همدان  بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
5- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی،  دراختیارعموم قرار نمی‌گیرد.